BADANIA MYSTERY SHOPPING

BADANIA MYSTERY SHOPPING

BADANIA MYSTERY SHOPPING

Badanie jakości obsługi klienta metodą Tajemniczego Klienta

ZASOBY SPRZĘTOWE

700 laptopów i 360 tabletów

Zbieranie danych dokonujemy w formie ankiet elektronicznych, dysponujemy bazą tysiąca laptopów i tabletów do dyspozycji audytorów.

Większość audytorów dysponuje prywatnymi samochodami, przy użyciu których realizują badania. 

DOŚWIADCZENIE

SZKOLENIE I REKRUTACJA

Grupę audytorską charakteryzuje wyjątkowo mały poziom fluktuacji – audytorzy nabywają doświadczenie i tym samym stają się profesjonalną grupą współpracowników.

KONTROLA

100% NAGRAŃ

Wszyscy audytorzy wyposażeni są w sprzęt umożliwiający nagranie audio (a w razie potrzeby video).

Dla zapewnienia najlepszej jakości zebranego materiału nagrywamy 100% zrealizowanych audytów

PRACOWNICY

PONAD 400 AUDYTORÓW

We współpracującej z nami sieci pracuje ponad 400 audytorów realizujących badania Mystery Shopper na terenie całego kraju.

ZASOBY LUDZKIE I SPRZĘTOWE

Nasze zasoby i to, jak dbamy o warunki pracy . . .

W sieci pracuje około 400 audytorów realizujących badania Mystery Shopping na terenie całego kraju. Grupę audytorską charakteryzuje wyjątkowo niski poziom fluktuacji – audytorzy nabywają wieloletniego doświadczenie i tym samym stają się profesjonalną grupą współpracowników.

Wszyscy audytorzy biorący udział w badaniu są wyposażeni w sprzęt umożliwiający nagranie audio (a w razie potrzeby video) z przeprowadzonych wizyt.

Zbieranie danych dokonujemy w formie ankiet elektronicznych, dysponujemy bazą 700 laptopów i 360 tabletów do dyspozycji audytorów.

Do realizacji każdego projektu oddelegowujemy odpowiednią grupę wyselekcjonowanych audytorów oraz zarządzające nimi koordynatora centralnego.

Dysponujemy siecią 29 ośrodków koordynatorskich na terenie całej Polski. Dzięki temu jesteśmy w stanie w krótkim czasie przeprowadzić badania na bardzo dużych próbach.

Większość audytorów dysponuje prywatnymi samochodami, przy użyciu których realizują badania. Firma oczywiście zwraca koszty paliwa oraz amortyzacji.

SIEĆ AUDYTORSKA

Posiadamy centralną bazę audytorów – stałych współpracowników, którzy uczestniczą w różnych badaniach typu Mystery Shopping na terenie całego kraju. Baza audytorów jest na bieżąco uzupełniana, dzięki systemowi kontroli i ocen występujących w każdym badaniu tego typu. Dzięki temu mają Państwo pewność, że badanie wykonują „zawodowcy” a nie przypadkowe osoby.

Przed każdym badaniem dokonujemy selekcji zbioru audytorów na potrzeby Klienta Istnieje również możliwość dodatkowej rekrutacji, w przypadku braku audytorów o wymaganym profilu.

Oferujemy wykorzystanie dedykowanej sieci audytorów – osób posiadających zróżnicowany profil oraz predyspozycje. Audytorzy to osoby posiadające szeroką wiedzę oraz doświadczenie w badaniach typu Mystery Shopping.

Audytorzy mają często wysoką znajomość określonych branż, przyzwyczajeni są do bezpośredniej pracy z badaczami i Klientami (w tym sensie przypominają bardziej badaczy jakościowych niż ankieterów). Dzięki szkoleniu i nabytym umiejętnościom potrafią swobodnie prowadzić wywiady nie wzbudzając podejrzeń osób badanych.

REKRUTACJA AUDYTORÓW

Audytorzy są osobami, które zostały zrekrutowane na drodze trójstopniowego procesu rekrutacji

REKOMENDACJA

Rekomendacja lokalnego koordynatora bądź zgłoszenie bezpośrednie

TESTY TEORETYCZNE

Przejście testu teoretycznego po przeszkoleniu i zapoznaniu się z materiałem dotyczącym zasad prowadzenia badań Mystery Shopping.

TESTY PRAKTYCZNE

Pomyślne przejście przez próbną „misję” – każdy nowy kandydat otrzymuje od nas zadanie realizacji wizyty w wybranym przez nas miejscu i sprawdzenia standardów. Wizyta odbywa się zgodnie z zadanym scenariuszem i jest nagrywana. Materiały z „misji próbnej” są dokładnie analizowane przez pracowników centrali, w wyniku czego kandydatowi na audytora wystawia się ocenę, która kończy się przyjęciem lub odrzuceniem kandydata.

SZKOLENIE DO PROJEKTU

Na potrzeby skomplikowanych, wymagających projektów rekomendujemy przeprowadzenie szkolenia wstępnego przed rozpoczęciem realizacji badania.

Ze względu na wysokie koszty szkoleń z osobistym udziałem wszystkich audytorów, na potrzeby większości badań rekomendujemy następujące formy szkoleń:

  • Szkolenie centralne dla 29 koordynatorów z ich osobistym udziałem. W szkoleniu uczestniczą przedstawiciele Klienta.

  • Pozostali audytorzy przechodzą szkolenie w ośrodkach koordynatorskich polegające na zapoznaniu się z materiałami przygotowanymi na szkolenie centralne. Ponadto zobowiązani są do obejrzenia nagranego szkolenia.

  • Do badania dopuszczeni zostaną jedyni Ci audytorzy, którzy zapoznają się z nagranym szkoleniem oraz zdadzą test wiedzy nt. badania. Film ze szkoleń przygotowywany jest w taki sposób, że nie można go zatrzymywać ani przewijać.

Z poziomu centrali wiemy, czy film został obejrzany przez audytora w całości. Ponadto w filmie ze szkolenia, w postaci przerywników umieszczone są hasła dostępu do platformy internetowej, na której audytorzy wypełniają kwestionariusz z badania. Taka forma gwarantuje szczegółowe zapoznanie się audytorów z materiałami szkoleniowymi.

W projektach wielofalowych formę oraz zakres szkolenia przed kolejnymi falami badania proponujemy uzależnić od trudności tematyki badania, zmian w założeniach badania itp.
W przypadku gdyby forma proponowanego szkolenia była z jakiś względów niewystarczająca, jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie Klienta dotyczące zakresu oraz sposobu szkoleń audytorów.

PRZYKŁADOWE CELE BADAWCZE

W BADANIACH MYSTERY SHOPPING

Badanie typu Mystery Shopping polega na specyficznym wykorzystaniu roli audytora. 

Przeszkoleni współpracownicy wcielają się w rolę potencjalnego klienta, który chciałby skorzystać z oferty firmy.  Jednocześnie w trakcie rozmowy z pracownikami oceniają jakość obsługi oraz wygląd punktu sprzedaży. 

PRZYKŁADOWE CELE SZCZEGÓŁOWE

W BADANIACH MYSTERY SHOPPING