Badania Central Location

Badania Central Location

CENTRAL LOCATION TEST (CLT) są to badania konsumenckie zaliczane do ilościowych metod badawczych. Zakwalifikowani respondenci są zwykle wyszukiwani i zapraszani do wzięcia udziału w bezpośrednim wywiadzie w specjalnie do tego celu przygotowanym wystandaryzowanym pomieszczeniu. 

CLT jest oceniana jako najbardziej odpowiednia metoda dla testowania konceptów, produktów, opakowań, skuteczności reklamy.

LOKALIZACJA

W pięciu miastach w Polsce (Warszawa, Poznań, Katowice, Gdańsk, Katowice dysponujemy profesjonalnymi pracowniami do badań central location. 

Są one zlokalizowane przy głównych ulicach handlowych o średnim dobowym przepływie minimum 10 tys. osób.

WYPOSAŻENIE I MOŻLIWOŚCI

Pracownie wyposażone są w zaplecza kuchenne zawierające m.in. lodówki z zamrażarkami, kuchenki mikrofalowe, kuchenki do gotowania tradycyjnego, naczynia, garnki etc.

Szybkie łącze internetowe zapewnia możliwość realizacji badań online bądź transmisji internetowych.

Wyposażenie umożliwia realizację testów smaku, opakowań, reklam, zachowań zakupowych itp. testów półki z aranżacją półki sklepowej 

REKRUTERZY I ANKIETERZY WYSPECJALIZOWANI W BADANIACH CLT

Rekruterzy oraz ankieterzy w badaniach CLT to specjalnie wyselekcjonowana grupa pracowników o specjalnych predyspozycjach zapewniających wyjątkową skuteczność w rekrutacji respondentów „z ulicy”. 

Nad całością realizacji badania pieczę sprawuje supervisor z kilkuletnim doświadczeniem w realizacji tego typu badań

HOME USE TESTS (HUT)

Badanie typu HUT jest idealnym sposobem, aby przetestować produkt z prawdziwymi konsumentami przed wprowadzeniem produktu na rynek. Metodyka ta polega na wizycie ankietera z nowymi produktami lub próbnymi produktami do domów respondentów, gdzie mogą oni przez jakiś czas ich używać i na końcu je ocenić.

Metoda ta pozwala na uzyskanie informacji zwrotnej na temat propozycji badanego produktu w zaciszu domowym, gdzie często przygotowanie danego produktu w warunkach domowych jest kluczem do sprawdzenia np. jego wydajności.