Techniki badawcze

Techniki badawcze
CAPI

Wywiady osobiste wspomagane komputerowo

MYSTERY SHOPPING

Badanie jakości obsługi klienta metodą Tajemniczego Klienta

CATI

Wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo

CASI

Ankiety komputerowe wypełniane samodzielnie przez respondenta

PAPI

Wywiady bezpośrednie przy wykorzystaniu ankiety papierowej

CAWI

Ankiety internetowe

Badania Central Location

są to badania konsumenckie zaliczane do ilościowych metod badawczych. Zakwalifikowani respondenci są zwykle wyszukiwani i zapraszani do wzięcia udziału w bezpośrednim wywiadzie w specjalnie do tego celu przygotowanym wystandaryzowanym pomieszczeniu. 

CLT jest oceniana jako najbardziej odpowiednia metoda dla testowania konceptów, produktów, opakowań, skuteczności reklamy.

business-people-conference-in-modern-meeting-room-Y8LSMTC-2-scaled.jpg
business-colleagues-in-conference-meeting-room-V35WZKH-scaled.jpg

są to badania, które koncentrują się na „głębokiej” analizie danego zjawiska. W badaniach tego typu główny nacisk kładzie się jest na to, aby za pomocą specjalnych technik badawczych lepiej i dokładniej zrozumieć analizowane zjawisko.